vrijdag 6 augustus 2010

Millenium Trilogie

Het cliché dat een bibliothecaris alle boeken heeft gelezen die in de bib aanwezig zijn, klopt helaas niet. Maar natuurlijk lees ik wel vaak en graag een boek. En liefst van al een goed boek. Nu valt er over smaak niet te twisten, maar als ik iets goed gelezen heb, wil ik het wel laten weten via deze blog.

Vandaag: Millennium Trilogie van Stieg Larsson.

De Millennium Trilogie van Stieg Larsson bestaat uit volgende delen:
  • Deel 1: Mannen die vrouwen haten
  • Deel 2: De vrouw die met vuur speelde
  • Deel 3: Gerechtigheid
Hoofdfiguren zijn de journalist Mikael Blomkvist en Lisbeth Salander, een extravagante computerhacker. meer vertel ik niet. Er is maar één advies: lezen!!! Lang geleden dat ik nog zo werd meegesleept door een verhaal. Misschien geen literatuur met een grote L, maar zo spannend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten