Vanaf vandaag ontvangen laattijdige leners hun rappels niet alleen per brief maar ook per e-mail. Ook leners die een boek, cd of dvd reserveerden, versturen we een bericht per e-mail op het moment dat de reservatie beschikbaar is.
Op dit moment werken we dubbel. Naast een e-mail ontvangen de leners ook nog altijd een gewone brief via de post. Het is de bedoeling om binnen enkele maanden volledig op e-mail over te schakelen voor de eerste en tweede rappel en voor de reservaties. Voor de derde en vierde rappel blijven de gewone brieven per post gehandhaafd.
Beschik je niet over een e-mailadres of wens je geen e-mails van ons te ontvangen? Geen probleem, in dat geval blijf je alle brieven gewoon per post ontvangen.
Om dit alles vlot te laten verlopen is het belangrijk dat de e-mailadressen in onze bestanden up-to-date zijn. Daarom vragen wij aan onze leners om bij een volgend bezoek hun correct e-mailadres door te geven aan de balie.
Nog handiger: controleer zelf je e-mailadres in onze bestanden.
Daarvoor surf je naar catalogus BiLi, je kiest in de linkerkolom voor ‘aanmelden’. Na aanmelding via nummer lenerskaart en geboortedatum klik je op ‘mijn gegevens’. Vervolgens klik je op ‘wijzig je e-mailadres’ en je vult de correcte gegevens in.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten